about you now

Idag har jag jobbat, umgåtts lite med solen. Tog sen även en eftermiddagspromenix och träffade den lilla hästen igen. Jag tycker nog kanske om den.. lite. Trots att det är en häst. Tänk vad lite sol kan göra man fattar t.om. tycke för en häst.

Nu är jag mest trött, har kommit på att man kan göra om de flesta låtarna så att de handlar om Timo eller Doris. Om ni undrar så är det mitt tidsfördriv när jag är uttråkad. Den senaste jag kom på var att göra om den gamla krokus låten..
"Doris leker i rabatten å vad fin du är."
Nej jag ursäktar mig själv jag är som sagt en aning trött..

 

Tv3s efterlyst är ett utav mina favvoprogram. Måste kolla på det oftare. Nej jag är inte ironisk. Kollar faktiskt inte bara på overkliga relativt meningslösa serier som the hills, sex and the city och top model...

Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kollade oxå på efterlyst, fast för min del var det en ren slump hahha!

2010-04-08 @ 06:58:58
URL: http://sarahstark.blogg.se/
Postat av: Frida

haha det förvånar mig inte. ;)

2010-04-08 @ 22:06:12
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0