Ännu en dag i april..

Ni kan kanske inte ens tvivla, men tänkte bara ge bevis på att jag är vid liv. Men mitt huvud värker och mitt liv är ointressant.

 
Håkan.

Nu har jag bokat biljett till Lasse så är redo att låta honom frälsa mig. Han tycks ha den förmågan på folk.. Fått jobbtider till siesta och min gate där jag och Malin ska vara. Det är bra. Riktigt bra. Mer än så kan jag inte säg just nu.. Lite panik har börjat tränga sig på, jag måste ju börja öva monolog. Att ha en bra monolog kan alltid vara en början t.ex.

Och det har jag ju inte.. än!

Helt plötsligt har jag mycket att göra. Fira valborg står dock inte på den listan. "i´ve got to go to work then hurry home I got to go to work then hurry home barabapapa barapapapa"  Förklaring på Broder Daniels vis..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0