bildbevis

Nästa gång någon frågar mig vad jag gör nu för tiden så ska jag vänligen säga läs min blogg. Så kan man komma direkt till de intressanta samtalsämnena istället.

 
3D oskulden tagen, kollade Alice i underlandet i ängelholm med dessa härliga pinglor!

 
Hampans uteservering och after work, inte helt fel med trevlig sällskap. Lite vin innan Timos Konsert.

Timo på tivvan. Skål skål, vi gillar också hof!

Timo och hans band. Älskar den här bilden btw.

Förbandet babian som var helt fantastiska. Även med på bild, de coola & galna danskillarna.

Nobody puts baby in the corner? Emelie kom på besök för helgen. Mycket trevligt, of course!

Fredde,Marie & Johan på födelsedagsgalej efter timo på tivvan och innan tivvan igen.

Mina härliga och galna brudar. Alltid på g!

Drog till Norrköping och kunde självklart inte motstå vinet i den där fina flaskan. Ungdomlig smak med smak av gelehallon, skogsbär, jordgubbar desstuom. Funkade fin fint.

Jag & Simon på väg till palace. Vet inte riktigt vad som försigick här, helt ärligt.

Finisarna Evelina & Frida på bussen hem från stan efter en lugn kväll på världens.

Siiimon! Yes denne man måste man ha hänglås på!

Såpp lite bildupdate från de två senaste helgerna. Finns lite mer, ska lägga upp på facebook some day. Some day.. Nu ska jag nog sova en liten lur däremot, imorgon ska jag träffa ninis och vi ska.. Ja ni vet vad vi ska göra!

Ses!
sov gott!

Kommentarer
Postat av: malin

snygga bilder. hade med velat varit med pa nagra av dem, men vi far skpa nya snart. fresten babian ska ju med spela pa siesta, vart a se eller? puss

2010-04-21 @ 13:18:14
Postat av: Nina

Vi vet, vi vet!

2010-04-21 @ 15:04:25
URL: http://shesnotready.blogg.se/
Postat av: Frida

Klart att vi skapar nya, så fort du är hemma så ska jag ta en bild på dig!! :) Ja babian ska dit ja. Helt klart värda att se, de rockar!

2010-04-21 @ 20:01:39
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0