Bleeding

Jag och Sarah tog lilla Morran ut på äventyr. Fick se Erics lägenhet. Fin! Sedan blev det i Alice i underlandet. Vet inte riktigt vad jag ska säga, kan inte bestämma mig om jag gillade den eller inte, den lämnade inget större avtryck åtminstone. Men min 3D oskuld är ju nu tagen åtminstone.

 
Är trots allt alltid roligt att se Deppan.

Sedan blev det Donken och är inte meningen med snabb & flottig mat att man ska just få den snabbt? Istället fick jag köa och tänka över om jag verkligen ville ha en platt, kall illasmakande donken burgare. Nej det ville jag ju inte.. Så det blev inget med det. Fick snylta på Sarahs milkshake ist.


Today is the day! Timo day! Sitter och lyssnar på hans nya just nu. Egentligen är den lite för "snäll" för min smak. Men jag börjar att vänja mig faktiskt. Ju mer man lyssnar desto bättre blir det. Favoriterna är bleeding, one day och we´re all gonna die.

Jag har btw bokat en biljett till Norrköping också. Nästa torsdag ska jag dit. Yes yes yes yes.

Puss & adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0