fear no darkness promised child

Min helg har varit galetbra. Utgång tre dagar på raken. Känns som en liten aptitretare på sommaren. Smakar finemang så  jag bara läääängtar.

Fredagen var jag och Matilda nere på Swensons. Chockerande nog ös. Mycket ös. Väldigt roligt. Vi lyckades på något märkligt sätt att smälla ett glas rödvin. Rödvin i håret och på alla kläder, ja det är ju toppen. Tre år utav att vara trogen stammis lönade sig dessutom (förutom att jag får gratis kaffe ibland och andra snälla förmåner..) pallade inte att köa till toan så fick gå på personal toan nere i källaren. Tack tack tack!

Lördagen innebar först jobb, jag och Matilda fnissade mest ivrigt. För på kvällen skulle vi ju till Pepes. Förfest hos Nicco, firade lite påsk och gose,linus, freddan och johan entrade bjäre och det gillades. Pepes var fantastiskt. När de spelade saxofon till mgmt:s kids. Magisk pepes moment! Awesome kväll.

Söndag jobbade några timmar hängde sedan hos nicco ett tag och sedan blev det slappe på madison. Johan & Fredde var kvar och hakade på. Ännu en rolig kväll.

Idag är jag trött och försöker ta igen mig på godisätande. Bilder och roliga citat det kommer. Of course.


Så länge en bild på mig och mina nyinförskaffade pilotglajjor. Som ja inte ser ut så längre.. Ni ska få se vid senare tillfälle.

TIMO VECKAN BÖRJAR IDAG! Infört helt själv. Lördag spelar han på tivvan, jag kommer vara där och nu ska jag ladda upp hela veckan. Ska hylla honom hela veckan.

Puss & adjö

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi hyllar Timo..e du vaken Lars???...Åh titta där är pall:P Sjukaste roligaste..och oj ja vad vi ska ladda denna veckan:D

2010-04-05 @ 15:14:07
URL: http://sarahstark.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha absolut det är redan en klassiker trots att den bara är dryga veckan gammal :) Hahahaha ja jisses denna helgen har varit jävligt bra alltså! Nu är det uppladdning som gäller!!!

2010-04-05 @ 19:16:17
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0