I left my mind on the dancefloor

Har suttit i t-shirt på min altan och solat. LOVELY. Men äsch vem bryr sig om det jag var ju på Timo Räisänen igår. Lite ledsen att han inte spelade min favvo låt if only a lifetime. Annars var han helgrym. Timo, ti amo.

Vi var lite överallt igår först espresso house. Åkte hem till freddan sen och var bärhjälp, eller inte jag såklart.. Jag är för klen. Sedan blev det after work på hampan. Efter det Timo på tivvan. Förbandet babian var också helgrymma "Mamma älskar pappa, pappa älskar mamma ingen älskar meeeeeejjj!" Sedan blev det födelsedagsfest, tivvan igen, kebab & till sist sova. Riktigt bra kväll. Så fick man lära sig the cookie dance också.

Försökte fixa lite timo låtar till spellistan. Lite senare.
Johan- Äe har Frida varit här eller?!

Igår hände så knäppa och roliga grejer. I love it. Efter att ha lämnat min hjärna på dansgolvet så tror jag att jag ska fortsätta att sitta lite i solen. Är blek som en fis.

Adjö adjö

Kommentarer
Postat av: malin

ville ocksa varit med.. jaa du far nog borja pressa nu for snart kommer jaaaaag

2010-04-12 @ 08:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0