If only a lifetime

Pratade med Malin på skype imorse! :D ahh snart kmr hon hem, äntligen!! Härligt att prata lite med dig igen och skvallra lite.

Sedan blev det promenix med Anja och Nicco. Kände därefter att "fan vad jag är sugen på kycklingröra!" Inga pengar hade jag dock. Stunder som denna är det skönt att bo i lilla pytte torekov för om man då är megasugen på kycklingröra kan man bara gå in i affären och säga " Hej, jag tar den här kan jag komma förbi och betala sen?!" Visst visst säger de så kan du belåtet käka lite röra.. FANTASTICO!

Åkte till till hbg. Där hände det så mycket konstiga saker så jag blev nästan ännu knäppare än vad jag redan är. Hamnade först mitt i ett gäng av "coola" högstadiekillar i rulltrappan. Fick sedan köpt Timos nya och då visade det sig att han ska ha skivsignering och en minispelning där på lördag. Då kan jag ju få min skiva signed! Fast vetti fan om jag jag vågar ta med den, lär ju slarva bort den sen. Så länge sedan jag köpte en skiva. Jag lyssnar ju inte ens på skivor. Har ju inte ens en cd-spelare...

Sen iaf så står det en stor folkmassa mitt på torget, kunde jag fly?! Näe var tvungen att gå förbi. Vilka var alla dem?! Sedan kom det en folkmassa till (?!) två minibussar tömdes på joggandes unga pojkar (förmodligen fotbollsspelare) höll på att bli nedsprungen.

Helsingborg helsingborg.. Vad händer inte där egentligen?! Sedan fick jag spelat lite teater, improviserat och sjungit och dansat. Lovely lovely.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0