lovers are lonely

Jag älskar sex and the city. Även om jag är helt efter med det. Jag vill också ha det som dem när jag närmar mig 40, fortfarande ha kvar mina tjejkompisar, luncha och fika tillsammans och ha den relationen med sina vänner som man har idag när man är 20. Det verkar inte vara det lättaste.

Kände att jag behövde gå en promenad mest för att röra på fläsket efter allt godisätande. Min halvt fungerande mp3-spelare fick följa med mig och jag påmindes åter igen om hur mycket bättre livet blir med musik och hur bra jag mår utav den. Hade dessutom glömt bort att en lång promenad inte bara är bra för fläsket utan även för själen.

Carrie sa "jag jämför honom bara med Big. Jag jämför alla mina killar med honom." Hur många gånger hon än trycker på delete på telefonsvararen så hjälper det inte. Han går inte att deleata han finns alltid kvar.

Han finns alltid kvar. De kanske är bättre än dig, har egenskaper som du saknar men de är inte du. Men i min fantasivärld idag så är det okej, jag kan leva med det. Idag kändes Torekov verkligen som en fantasivärld, jag såg på allt med ett par andra gången och för första gången på väldigt länge önskade jag inte att jag var någon annanstans än just här. Gick ensam i duggregn och den första jag stötte på på en väldigt lång stund var en häst. Jag är en djurvän men.. ja jag har ju haft mina problem med hästar. Men jag tog ett djupt andetag och klappade hästen lite försiktigt på mulen och gav den ett leende.

Sedan spelades magasingatan i lurarna och Håkan fick knyta ihop säcken än en gång.

Och jag undrar vad du tycker om mig nu
har du förändrats?
Jag dricker ur vad som helst nu
Och alla har nåt att bekänna
Och alla vill att jag ska lyssna
Men inget här är heligt mer, inte som när
jag försökte få dig att le



Kommentarer
Postat av: Nicolina

klart det kommer att vara så! vi kommer alla att bo i hbg och ha barnen med på ett släp ;)



när ska vi promenixa?

2010-04-07 @ 13:11:08
URL: http://nicolinaanna.blogg.se/
Postat av: Frida

okej då kan jag vara lugn nu.. :) Promixa är ju bara sååå lovely när vädret är som detta. Skickar ett litet sms snart så kan vi smida planer. ;)

2010-04-07 @ 18:48:55
URL: http://fridatts.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0