Nej, ni får inte ha något ifred


Den här härliga skjortan köpte jag när jag var i Norrköping. Just då hade jag en bra anledning till varför jag förtjänade att köpa mig ett nytt klädesplagg. Kommer från H&Ms herravdelning, första gången jag köper ett herr plagg faktiskt. Var dock inte ensam såg en annan tjej som hade likadan i Båstad. Dumma Båstad. Undrar hur killarna reagerar nu när vi inkräktar på deras avdelningar.

På tal om H&M så fick jag ett fint brev av dem idag. (Får ju typ post hela tiden numera, love it.) Eftersom att jag är en så trogen stamkund och en utav deras bästa, och ja jag tänker tro på att de skrev så till bara mig! Så fick jag hur som en guldbonus200:-, inte helt skamligt inte!

Blev desstuom erbjuden mitt tredje sommarjobb idag. Känns som att det går lite bra nu!

Adjökens adjö!
Solong farwell!

Kommentarer
Postat av: Judith

Killavdelningen är bra skit. Både som kläder och killparfymerna på kicks är också LOVLEY! hahaha! :)

2010-04-21 @ 21:56:34
URL: http://judithk.blogg.se/
Postat av: Frida

ooo går du också och sniffar killparfym på kicks?! :) Absolut det bästa som finns!!

2010-04-21 @ 22:38:49
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0