Oh here it goes again..

Hur var er natt?! Jaha vad roligt låt mig berätta om min..

Blir först lite småväckt av Doris som mjauar lite. Någon minut senare börjar det röra sig i låset där nere och in kommer storebror full som en kastrull. Skriker ut:
-HAAJJJ GULLLII GULLE. (Doris lär ha blivit vettskrämd. Ganska fyllesmart annars..Doris är ju gul så gulli gulle passade ju.)

Pratar han med sig själv tänker jag. Nejdå där är någon mer.. Oskar! Även han full som en kastrull. Så de två håller låda, snackar och fnissar och hörs som om det vore fem pers till. De trillar dessutom lite hit och dit, drar vitsar och har säkert jätteroligt. Det här är inte första gången så tänkte att nu kommer de snart och hämtar madrassen på mitt rum.. Alldeles riktigt, lampan tänds och madrassen krånglas ut..

Smarta Fredrik stänger ju dörren. Så Doris inte kan komma in sen så när jag väl kommit till ro börjar hon att kraffsa på dörren och vill in.

Sedan går dessutom Fredriks alarm igång och ringer och ringer. Alla hör det i hela huset, ja förutom Fredrik såklart.

Det var det.. Nu är jag uppe & det är låååång fredag. Förstod aldrig när jag var liten varför man var tvungen att ha en extra lång dag just dagen innan man ska få påskägg.

GLAD PÅSK.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahah Frida...äntligen som vanligt hemma igen:P Fredrik full som en kastrull e ju vardagsmat aahhah..men sjukt kul med gulli gulle!!!!

2010-04-02 @ 11:14:02
URL: http://sarahstark.blogg.se/
Postat av: Nina

Förlåt, de va jag som serverade dem alkoholen:P

2010-04-02 @ 11:20:34
URL: http://shesnotready.blogg.se/
Postat av: malin

Hahah fan vad roligt.. precis som vanligt, de tva sar aldrig fel alltsa.. hahah

2010-04-03 @ 09:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0