Så var ännu en helg pasè

En resumè av helgen. Blev lite shopping i fredags, hittade väldigt mycket saker som jag tydligen var i väldigt mycket behov av. För ovanlighetens skull... Tog sedan tåget till Malmö till Marie! Så jag Märy & Astrid började med lite indisk mat och vin och på det spåret fortsatte vi när Fredde och jp kom. Det blev ett gungande galej på en båt och kebab mitt i natten. Lovely I say.

Lika lovely kände jag mig dock inte när jag fick stiga upp tidigt och åka tillbaka med tåget för att sedan jobba. Gick bra dock. Lite probs med stängningen dock men det finns ju värre ställen att vara fast på än ica. Man kan ju åtminstone inte svälta ihjäl. Träffade sedan Malin på kvällen. Så underbart att Malin är hemma igen.

Idag sov jag som aldrig förr för det första. Helt matt. Sedan blev det fika i ängelholm med Matilda, Nicco och Malin och sen kollade vi på ÄFF. Mycket härlig dag. Varje gång jag kollar på fotboll så påminns jag om varför jag alltid säger att jag ska gifta mig med en fotbollsspelare. Hur kan man inte intressera sig för fotboll?! Eller ens spelarna.. Henke var där också.

Bilder, ja det kommer på efterhand som alltid annars..

Adjö adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0