The world still loves you, mr saturday

Är inte sent på det med bilder för en gångs skull. Kan vara värt en kommentar tycker jag!

Förfest innan pepes hemma hos nicco. Nicco,gose,Johan & Linus.

 
Jonas och Fredde hos nicco. En förfest som innehöll lite frågesport. Jag briljerar sällan. Ibland överraskar jag nicco dock med oväntade kunskaper..
 
Taxifärd. Och yes där har ni mina fd solglasögon som jag tappade i marken och som nu saknar glas. Vem blir förvånad? De klädde mig dock utmärkt.
 
Dem klädde nicco också.
 

och freddan..

 

I söndags innan slappe. Fredde fick en os-mössa och var på strålande humör.


Kommentarer
Postat av: Nicolina

bra där med bilderna frida! vill se dem på FB också ;)

2010-04-07 @ 13:10:01
URL: http://nicolinaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0