Life will smile for you

Malin kommer hem snart! :D yes yes yes. Lovely!

Det är så underbart när man inte lyssnat på en låt på länge och alltid underskattat hur bra den är för att sedan inse.. hur bra den är! Salem al fakir- it´s true. Och ja jag är lite kär i honom. och några till..

the grass is greener on the other side
I've told some people now they know it
forget you old lawn come over to mine
take your first step and you will get there in time - it's true

life will smile for you
it's true

 
Tog den här bilden i Båstad förra veckan. Var där idag också ju och träffade Nina. Vi hade ju sååå mycket viktigt att gå igenom. :) 

Det snurrar i min skalle. Ena sekunden är jag glad för att nästa vara ledsen för att sedan bli arg, allting på en och samma gång. Kaos. Först tycker jag något och helt plötsligt ångrar jag mig och tycker tvärt emot. Det är inte jag som gör mitt liv komplicerat det är ju alla andra! Eller är det jag som är komplicerad? Inbillar jag mig bara kanske..


Och du min vän. Life will smile for you.
Efter lite regn och tråkigheter så kommer livet att le mot dig, tiden läker alla sår, åtminstone så säger de så. Man har åtminstone sina minnen kvar och allt finns kvar om man låter det finnas kvar. Plus att det finns vänner som kan lyssna, få dig på andra tankar och få dig att le. Eller vad du än önskar.



Kommentarer
Postat av: Nicolina

Den sista texten lät som om den var menad till mig. Det var den kanske inte, men det verkade som det. I så fall, tack så mycket.

2010-04-23 @ 12:12:53
URL: http://nicolinaanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är den! Eller ja egentligen till vem som mer kan behöva men jag tänkte på dig när jag skrev den..

2010-04-24 @ 22:11:52
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0