Vinglandes i mina klackisar genom stan

En get away till Norrköping gjorde gott för min själ. Skulle egentligen ha passat på att åka till Sthlm på lördagen men kändes som att jag hade lite taskig taiming så jag kände att det fick bli en annan gång. Ganska skönt att få stanna kvar i Norrköping nu när jag väl var där. Synd att Marre inte var där bara.. ♥

Men jag fick gå i skolan igen och agera pedagogelev. Fika på stan, äntligen besöka chokladfiket som jag aldrig gick till när jag väl bodde där. På kvällen var jag sedan överallt i stan, tog en kik på de flesta ställen. Efter lite rosèdrickande hos Adam & Sofia drog jag och Simon vidare till stället med min favvis snyggo bartender. Hade bättre tur denna gång, han var där minsannedar. "Det var längesen du var här!" sa han till mig och log. (Och ja jag höll på att svimma sen..)

Efter att ha blivit pushad till att svepa mitt vin (tack Simon) så fnittrade & vinglade vi vidare. Kvällen avslutades på Hugos. Helt klart bästa stället, oh vad jag älskar det.

Lördagen blev lite lugnare, fina Evelina visade sitt ateljearbete för mig. Helt fantastiskt.

Dessvärre var jag lite dålig med kameran i helgen. Hade så roligt och njöt så mycket att jag inte tänkte på att fota. Men jo en del bilder blev det. I´ll show you some day.


Så länge en bild från vår skolavslutning. Hjärtekrossande som inget liknande.
♥♥♥

Hehe såg på blogg.se:s startsida att ngn hade skrivit om den nya frukten pineberry eller ananasgubbe som det ska heta på svenska kanske. Min käre vän Fredde hade dock redan gett mig denna info.

Fredde-Har ni hört att det ska komma en ny frukt till sommaren?
Jag- Ohhh häärligt! (ger tummen upp!"
Fredde- Den ska heta ananasgubbe.
-Jag fortsätter att nicka gillande, har förut delgett att jag älskar ananas-
Fredde- Det är en korsning av en ananas och en jordgubbe.
-Tystnad-
Jag- Vänta lite här nu... Vad sa du från början?


I mina öron så lät det
-Det kommer en ny flirt till sommaren. Han heter ananasgubben.


Jag som trodde att jag hade en chans på ananasgubben.. Aja kanske får avnjuta denna nya frukt till sommaren ist då.

Puss & Adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0