Maj maj vad kan då tänkas stå på..

Inför framtiden ger jag mig nu många olika alternativ,
det bästa för att göra framsteg i mitt liv.
En liten weekend planeras,
då några dagar i lisebergsstaden ska spenderas.
Det ska bli konsert men en folkkär man,
Lars Winnerbäck heter han.
Min allra första festival ska ske,
Jonhossi, timo räisänen är bara två av de artister jag ska få se.
Sova i tält, bära gummistövlar och ha skitit hår,
är sådant som i pristet ingår.
Snart ska även en monolog på skaras skolscen framföras,
mina nerver och talanger ska återigen prövas.
Kommer att bli lite inhopp på turistbyrån och ica,
men oroa er inte det kommer att finnas tid för en och annan fika.








Kommentarer
Postat av: Nicolina

HAHA! Fan vad grym!

2010-04-28 @ 00:30:49
URL: http://nicolinaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0