Lets kill ourselves a son

Jag är kanske ingen hejare på frågesport, även när jag får rätt svar så svarar jag fel..

-Halland!!
-Nej rätt svar är Småland.
-Halland, det var det jag menade!!

J-Var ligger klagomuren?
F-Jag vet!! Eller.. Näe.
N-Jerusalem!
S- Vad hade du tänkt och svara egentligen? Norrköping eller. Hahaha
F- Hehe..
-tystnad-
F- Okej jag hade faktiskt tänkt säga Norrköping!!!


Timos lets kill ourselves a son var min första timo favvo och det var egentligen pga den som jag gick på hans konsert förra gången. Då var jag inte så fast men jag blev det efter det.

 
Min "nya" klänning med banden av med spets tröjan till. Too much?! För mig blir det sällan too much iofs..

Har sjungit hela dagen. Är det ett tecken på att man är glad?! Måste ha en låt till skara och jag råkar tycka att det är väldigt roligt att öva och leta. Trots att det inte är förän prov tre och det är en lång väg dit..

Johnossi har jag lyssnat på en massa. Jisses vad jag vill se dem på siesta.
What´s the point of doing anything
If you´ll never notice
I would sit and wait for you again
Johnossi- what´s the point





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0