Vad kan det vara som går före ett paket från H&M egentligen

Idag när jag kom hem från jobbet så hittade jag ngt fint i brevlådan. Hade fått ett brev & paket från H&M, såg direkt vem brevet var ifrån, det är ett tecken på att jag verkligen saknar ngn om jag låter beställda kläder från H&M få vänta.

När jag sedan skulle prova mina kläder så upptäckte jag "hoppsan jag har visst en röd prick här" Kollade sedan åt sidan och då hade jag flera stycken stora röda prickar (liknande ngn sorts bett) på sidan av min mage. Om det är en sak som jag och min bror har gemensamt så är det att vi alltid tror det värsta om allt och vi springer direkt till mamma med världens oro om att vi är allvarligt sjuka. Mamma säger som vanligt att jag inte ska oroa mig, det ska nog försvinna snart. Men är det ngt som är märkligt med min kropp så freakar jag.

Har lagt in lite bilder nu. Mera kommer snart. Först lite tecken på att våren är kommen!

 
Hittade en livs levande humla.

 
Snödroppar hittade jag. Tänkte vitsippa först men är nog snödroppar..

 
Sov icke mera videung!! Ohhh man vill bara kela med dem, så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0