you are loved.

Fick åka taxi med min bror i lördags, då han var i farten igen. Vill lova att det var en upplevelse. Är ganska glad över att jag faktiskt lever.

-Fredde skulle ju hälsa på dig men sen så vågade han inte det!
-Frida sluta inbilla dig!
-Va?! Vad pratar du nu om?!
-Oh men bara sluta och inbilla dig.
-Inbilla mig?
-Det är ju jag som är Fredde.

När vi skulle gå hem så skulle Fredrik givetvis på efterfest, klockan närmade sig sakta men säkert fyra och jag var tvungen att få sömn så efter att ha sagt att jag inte slå på honom (?!) så lovade Fredrik att inte väcka mig när han kom hem.. Men några timmar senare så tändes lampan och där var de igen, Fredrik och Oskar i jakt på en madrass.


Söndag förfest. Älskar bilder där ingen är beredd och alla gör olika saker. :)

Efter att ha gått in i bord och i Fredde gång på gång så skyllde Johan på sina linser. Varje gång lyckades han spilla på Freddes byxor.
-Men du kan inte åka hem redan!
-Jo, jag har ju fan pissat på mig.

Håkan Hellströms en vän med bil blev plötsligt tillägnad Johan och Fredde, Du måste va sjuk, sjuk sjuk sjuk (fredde) Du måste va blind blind blind blind (Johan) Oerhört fyndigt.

 

Jag måste ha varit väldigt snäll i år, eller bara propagerat väldigt hårt för påsken. För jag fick fyra påskägg! Från Ma&Pa, storebror Richard, Nina och Matilda. Av Matilda fick jag det största jag ngnsin sett tror jag, Doris får nog plats i det! Mitt påskpynt får vara kvar ett tag till jag gillar påsken allt för mycket.

Trots att jag är väldigt emotionell och börjar böla för ja, ganska mycket. Så som jag har sagt så gråter jag sällan till böcker och inte heller musik. Men när jag hörde den här låten så kände jag en oerhörd värk i mitt hjärta och tårarna rullade ner för mina kinder. Det här är dagens hyllning till Timo så här i början av Timo veckan.

Don't give up
It's just the weight of the world
When you're heart's heavy
I, I will lift it for you

Don't give up
Because you want to be heard
If silence keeps you
I, I will break it for you

Timo Räisänen-you are loved


Kommentarer
Postat av: Nicolina

haha, höll på att skratta ihjäl mig när jag läste inlägget. du skriver så roligt!

2010-04-07 @ 13:10:29
URL: http://nicolinaanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha anything to entertain the world. ;)

2010-04-07 @ 18:50:58
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0