Come along..

Jag vill jag vill jag vill kolla på Johnossi imorgon. Men ingen tycks nappa. Funderar på om det är nu man måste ta till med mutor? Hot? Eller lura dit ngn.. Hmm.

-Vill du följa med till malmö imorgon?
-Ehm varför vill du till malmö?
-Ingen speciell anledning. Kolla lite affärer.. Fika! typ.
-Okej.. Är det inte den här Malmöfestivalen?
-Va?! Är det?? Nämen shit vad roligt. Hade jag ingen aning om...


Eller så får jag åka dit själv. I could be cool enough.. Eller fråga snällt. Kanske hjälper. Tänk en heldag med mig John Engelbert & Oskar Bonde. Hur kan ens folk tveka.



Kommentarer
Postat av: sara

Jag hade lätt följt med dig min lilla pingla =)

2010-08-24 @ 13:47:23
Postat av: Frida

Awe Saris du är för söt. Kunde ju kommit hem från norrland en liten sväng. ;)

2010-08-24 @ 23:09:29
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0