Det här är den vackraste staden jag sett..

Hade en fantastiskt bra gårdag. Jag och Matilda var först på väla och sedan i staden där gatorna är röda och blå. Stötte på Anja och Andreas och sen blev det fika på Ebbas. Finns nog inget bättre fik än Ebbas, de har tom glutenfritt bröd!! Så där kan Matilda äta precis vad hon vill. Kan det bli bättre?

Kollade på HIF i stormen. Vinst med 1-0. Awesome!
 
Vilken fotbollstjej va?! :)
 
Allas vårt underbara Helsingborg.
 
 
 

Jag älskar att kolla på hif. Hoppas att jag kan åka hem och se ngn mer hemmamatch. Efter matchen gick vi till en nyöppnad pub, megamysig och ägarna var hur gulliga som helst. Där mötte vi även upp Freddan, Marie och Nicco.

Nu är det dags att svira om ska och äta på Centercourten med tjejerna. Har hållt på hela dagen med att packa och fixa. Det projektet blev jag aldrig riktigt klar med.. Innerst inne är jag nog lite stressad.

Well well det löser sig.
Solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0