Från och med du

Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film

Från och med nu
Från och med du

Oskar Linnros-från och med du

 
Snottat bilder från Malin igen. Torekovs hamnfest. Undanrans hur många liter rosè jag druckit denna sommarn egentligen?

Samtidigt som jag önskar att det vore sommar jämt så längtar jag mest tills att den ska vara över. Känns som att det enda jag gör är att gå och vänta..

Har varit lite fumlig och fnissig idag på eftermiddagen och sådär förvirrad och borta som vanligt. Ungefär som att vara kär. I smyg. Fast eller ja man behöver ju inte vara det i smyg iofs.. Men det blir alltid lite roligare då.
-I can call them and ask!
(går in på kontoret. Kmr tillbaka tre sekunder senare.)
-Hihi sry I forgot my phone. Brb.

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0