Gud vad du var söt när du var barn

Blev filmkväll med Stocken och Stark ikv. I love you man. Mycket bra!

I övrigt lugn dag på turre. Henke Larsson satt och käkade utanför på Hasses så jag försökte att låtsas vara sysselsatt och imponera på något sätt. Tror dock att han missförstod mig lite när jag skulle visa en turist vart ett konditori låg "You see it´s the yellow house over there!" pekar på huset som råkar vara precis bakom där Henke sitter. Just då tittar han på mig..

Fast vad tror han. Egentligen. "If there are any famous people in this town? Of course you see the man over there?"

Annars är jag inte ett big fan av att peka. Men på jobbet kan det göra det hela ganska mycket lättare ibland.


 
Här kan man ju då skymta hallands väderö och lite hus. för er som inte är hemma på området.
 
 
Das super famous morgonbryggan. Mucho lovely.

Om du vore bränd som mig
Skulle jag gå hem med dig
Skulle du vara allt jag någonsin velat ha
Men än så länge vän
Vakna i en främlings säng
Och säga gud vad du var söt när du var barn
Oskar Linnros-Annie Hall

Perfekt att lyssna på innan man ska sova så så får det bli. Det och riverside.
Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0