Kraxmaskin

Totally speachless. Förstår inte hur jag jämt kan bli så hes och tappa rösten totalt när jag haft lite ont i halsen eller hosta. Drack tom whiskey för att få tillbaka min röst. Utan något som helst resultat. Så här sitter jag och kraxar.

 
Fritte fritte krax maskin.

Hade en mycket trevlig gårdag med alias och finbesök från hbg. Och på turre där händer det grejer också må ni tro sensation of summer 2010, Yvonne Ryding var på besök. Fast då var ju jag på lunch. Givetvis. Kommit på också att man kanske skulle uppgradera sig en aning. Köra en turreblogg. Vi bloggar live dagligen på torekov.se. Hade blivit en solklar succè.

Perfekt väder för att vila rösten. Sätta på pyjamasbraxen och twin peaks.

In her heart where the sadness grows
I'd operate with this knife
And cut a big fat giant hole
To fill with gold and light
Johnossi-18 karat gold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0