Live and let die

Idag blev det tårta på turrefikan. Det är inte dåligt det. Johanna sa åt mig att äta upp allt. Gjorde inte allt för ansträngande invändningar & efter ett berg tårta känner jag mig nu ca 5-6 kilo tyngre och det var ju behövligt. Men vad ska jag säg? Tårta är gott.

Det är så många gamla som jämt tjatar om att "ungdomar måste respektera de gamla" Det gör jag absolut. Men jag respekterar också alla människor. Det tillhör väl bara hyffs. Eller?



Så om man skulle ta igen sig lite? Vet inte vad som står på har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. Trodde dessutom imorse att jag hade lyckats sätta igång larmet plötsligt började det tuta rött så jag tryckte mig upp mot väggen i panik (ja ni vet så där som typ James Bond och sånna gör när de smyger) Löste sig ingen skada skedd. Hade dock hjärtklappning i säkert två timmar efteråt dock. Läskigt att vara så disträ dock som jag är just nu.

Höll på att bli påkörd också på väg hem från jobbet. Så jodå lite action är det ju här i livet.

Adjö adjö.

Kommentarer
Postat av: bella

åååh!

2010-08-03 @ 19:05:17
URL: http://disabella.devote.se
Postat av: Sarah

Hahaha va det jag som nästan körde på dig då?? Morran var helt vild idag ahhahha!!

2010-08-03 @ 22:42:34
URL: http://sarahstark.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha näe faktiskt inte.. eller kanske det också. Men när det gäller morran är jag alltid på min vakt. ;)

2010-08-06 @ 19:45:50
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0