Lost in Växjö

Nu kanske ni undrar hur jag har det. Eller så gör ni inte det. Konstiga grejer som jag börjat säga. Känner att jag allmänt pratar konstigt här, jösses, måste hitta tillbaka till min "dialekt". Det jag känner lite med Växjö... Är det inte jävligt kallt här?! Imorgon börjar min första kurs och sedan i söndags har jag inte ens haft andrum. Hittar verkligen inte här, tur att jag har en krets med människor med koll. 
 
Är ärligt lost in Växjö. GPS i mobilen kanske det bästa som hänt mig. Var förövrigt på väg upp på vinden förut idag, tog en trappa extra när jag ändå var på g..

Nu är klockan dock tre och jag känner att jag får återkomma vid ett annat tillfälle.

=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0