Ny dator och grejer

Har äckelhosta. Kom på att man håller andan och håller inne hostan så kanske den försvinner. Funkade ganska bra när man verkligen anstränger sig men sen slutar det oftast i en nära dödenupplevelse i en hysterisk attack. Fan vad jag hatar hosta!!!!

Var på Slappe igår också. Sista för iår. Kände mig lite gammal, hade kanske behövt vara stupfull egentligen. Men det var kul ändå. Förfest hos Denise, mycket trevligt.
Så har inte varit mitt piggaste jag idag. Gick upp tidigt för att åka med pappa till Halmstad och köpa ny dator. Sitter och skriver på den just nu. Vi ska nog trivas ihop. Är inte så mycket för tekniska ting, läsa instruktionsbok och installera program och grejer. Fattar egentligen ingenting. Eller om jag hade velat så hade jag säkert gjort det iofs. Nu är det bara så att jag inte riktigt orkar.

Försökte t.om. att öppna datan uppochner.. Nu ljög jag inte. Så illa är det.

 
Har iaf tillgång till alla gamla bilder jämt. Sweeet.

Näe nu är jag alldeles för trött...
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0