Turrebloggen

Turrebloggen. Vi jobbar på det. Här ett smakprov med lite turrebilder.

 
 
Vi testade på en dag hur det skulle funka om vi höjde skrivbordet (mycket hightech) Numera är det i normalhöjd igen.

"Oj kommer det någon?"Kaffe på turre är givet, Johanna här med den urtjusiga turretermosen.
 
 
Sälen som jag funderar på att köpa. Är lite fundersam. Tycker ni att det skulle se konstigt ut att ha en säl i min lägenhet? Skulle bli lite mer som hemma känner jag men ja.. Åsikter är mycket välkomna i denna fråga.

Idag när det var dödstyst och var tvungna att roa oss så googlade massa djur. Det är inte helt lätt att skilja på vessla,mink,utter och iller. faktiskt. Skrivit en lista om såhär tror jag att din nästa pojkvän kommer att vara. Ätit chokladcheescake. Mår fortfarande illa och har fortfarande inte kunnat äta någon kvällsmat..

Så nu har ni fått en liten inblick om hur vi har det. Gör gärna ett besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0