Bakfyllenostalgi

Gårdagen bestod av fika på contan, käk på piraten, in till B-town igen och bucketfest hos Malin och sedan pepes. A little bit crazy. Man är inte 18 längre ta mig fan. Idag trött som ett fån, och lite bakis.Blir nästan nostalgisk det var sålängesen. Jobbat på turris hele dan.Är megatrött och känner bara.. Leave the world behind.

Slänger upp lite bilder från sunny stand up. (Såhär megamkt efter.)

Tomas Järvheden. Underbar man.

Sooooran. ♥ Ja jag blev lite förälskad han är så liten och söt.

Tomas Järvheden igen. Orutinerat av mig att lägga upp bilderna i ordning. Ursäkta.

Allesamman.

Det var en fin kväll.

Igår fyllde finaste Sarah Asghar år dessutom. ♥ Vad jag saknar henne.

Idag så skulle jag äta macka med ägg. Men när jag skulle ta fram kaviaren så såg jag.. ingen kaviar. "MAMMA HAR VI INGEN KAVIAR?????" Ropar jag i panik. Ägg utan kaviar funkar bara inte. "Men den ligger ju i kylen." Kan absolut inte hitta ngn kaviar i kylen. Går med tunga steg mot matbordet och.. Nämen. Kaviar! Som jag har lagt fram..

Hur ska det här sluta egentligen?
Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0