Bara dårar rusar in

Fixie fix dag. Lite fix & pyssel inför morgondagen. Sedan har jag börjat packa och förbereda för övermorgondagen.

Drömde att min lägenhet inte riktigt var vad jag hade tänkt mig... Men det får jag ju se på torsdag. Det pirrar i min mage. Sen hade jag en annan megamysig dröm som jag har gått och tänkt på hela dagen.
"Ibland är en lögn det finaste man har" H.H.


Finner inte ens ord för hur avis jag är på alla som såg Håkan på wow. Tom Alex Skarsgård var där.. Jag kan inte annat än längta och vänta tills sjunde november.

Det är augustis sista dagar. The end of one chapter and the beginning of another. Ska försöka att andas och bara vara här men allting bara kopplas till att jag snart kommer vara någon annanstans. Jag kan inte slappna av eller komma till ro. Kan inte sätta ord på någonting för jag kan inte fokusera, sitter och biter ner mina naglar istället.
En alltid lika ovettig sysselsättning.

Nu är mitt projekt att hitta ngt vettigt att packa i... Packa ner mina saker i det. Sedan ska jag lägga mig i min säng stirra upp i taket och snurra in mig själv i ett hav av ovettiga tankar tills jag somnar. Mitt liv hade knappast kunna vara mer intressant.

Snart så tar jag min jävla Johnossikasse och drar. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0