Mega update

I onsdags så var jag och Matilda på väla, träffade Gose och han var lättövertalad till att köpa en Håkan skiva. Han verkar nöjd. Det har jag all förståelse för. Blev lunch med Freddan & Filip också som grädde på moset.

F- Alltså jag älskar väla! Tänk alltså våren, vad underbar den var. Då var vi här jämt! Typ en gång i veckan kanske. Heheh näää men nästan.
M- Ja.. Men vi var ju här en gång i veckan.


Det var livet. Sedan skulle jag ha tipspromenad för Matilda, kind of. Försenat födelsedagsfirande. Dagen avslutades sedan på Hovs Hallar med grillbuffè & en het speleman. Eller speleman det lät ju lite fel. En kille (ung man) som spelade gitarr. Ljuuuuvlig buffè och en underbar kväll.


Sarah, Anja, Malin & Matilda på hovs hallar. Visst är de söta!! ♥
 
Jaadå det är lilla morrans nos som kikade fram minsann.
 
Anja, Nina & Matilda. Finisar.
 
Var jag tvungen? Ja jag var nog rätt tvungen till att paja ett annars fint kort.

Specialdesert till madame. Vilda Matilda. ♥

I torsdags så begav jag mig sedan till Växjö! Flyttade in grejer till lägenheten & den är så söt. Jag kmr verkligen att trivas, allt känns rätt i magen. Men inte förän på lördag blir den riktiga flytten. På riktigt. 
 
Vitt, enkelt, litet. Dags att få allt på plats. Var på Ikea hela dagen och köpte massa fina grejer. Var aptrött och det sista man behöver då är ungar som springer och leker och skriker och gråter.
- Den här kudden då?!
-Jag kan inte titta på kuddar eller koncentrera mig för fem öre när det där barnet vrålar så..


Äntligen ska jag få använda alla fina glas, tallrikar, skålar och allt allt som bara har legat och väntat på mig.

I fredags så hade jag och Nina en mysig dag i Båstad med tomatsoppa tonårskärleksfilm och massa andra trevligheter. Fick hämtat ut mitt nya leg dessutom.

Lördags så var jag i Ängelholm med Nina, Malin och Matilda. Inflyttningsfest hos Alex och Ylva. Mycketbra. Roligast var killen som hade en hel nysparad. HAHA.

Sedan har jag arbetat mina två sista dagar på turre. Igår gick jag och funderade hela dagen på vilken nyckelring jag skulle köpa samt om jag skulle köpa sälen eller inte. Men nu är jag sälägare!! Blev sedan turreavslutning hemma hos Sanna, trerätters, megagott. Det var en riktigt mysig kväll och så fick vi presenter och allt.

Såja det var min millånga update!
XX 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0