Välkomna in

Då var man flyttad. Sitter i min lägenhet i Växjö, måste medge att det är lite ensamt. Men jag trivs. Om jag bara får lite mer hyllor, får upp tavlor och ett mysiga innetofflor (är faktiskt lite kallt om fötterna) så kommer det att bli alldeles perfekt. Lyckades även glömma en hel påse med grejer hemma. Givetvis. Men välkomna in och ta en kik på hur det ser ut här nu på ett ungefär.

 
 
Kan äntligen beskåda min fantastiska Timo plansch som älskade Matilda skaffade åt mig,den sitter nu på toalettdörren.
Har lagat min första middag här och det var lite kaos för jag blev hypernervös att jag skulle sätta igång brandalarmet. Allt gick bra dock. Pjuuuuh. Får bli en lugn lördagskväll, ja vad hade ni väntat er? Jag känner ju ingen här. Jo, Sofia men hon skulle på finsittning.  

Sitter dock och spanar ut genom fönstret på alla snygga killar. De flesta här håller antingen på att flytta in eller så är de på någon form av nollning. Rör sig mycket studenter häromkring. Imorgon ska jag få träffa de i min kurs. Tänkte även passa på att bekanta mig med Växjö.

Puss på er & trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Vilda

Åhhh finfint!!! <3 och timo har äntligen fått hängas upp till sin rättvisa! :D

2010-08-29 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0