Dem säger bla bla bla jag fattar ingenting..

Vad har jag missat?

Folk har börjat stirra ngt så fasligt. Häromdagen gick det förbi en kille som sedan gick förbi en gång till, stannade till och tittade på mig och smålog. Det är från en speciell grannkrog som jag blir iakttagen ständigt på jobbet. Så nu fruktar jag att det går något rykte.. Men lilla jag?! Jag har absolut inte gjort ngnting (åtminstone inte som de skulle veta om..) 

Lilla lilla fis by. Alla vet mer här om dig än du själv vet. Man går aldrig säker.

För tillfället är jag megasugen på:
-Åka på semester.
-Mörk choklad med marsipan
-Grillkväll
-Gå på fotbollsmatch (Hif of course)
-Gå på konsert.
-Märka mig för livet

 
Nästa inplanerade konsert är ju H.H. Inte förän november...

Har sagt hej då till familjen Bennet idag också, kommer att sakna dem. De är allt för härliga. Tänk så är det jag om tio år med kids & hund och hus. Kan inte ens föreställa mig. Så ska man vara en bra förebild ge bra råd och vara powermum!! Hmm undrar hur det ska gå för mig tro?! Nej jag får nog helt enkelt skaffa en riktigt karl med koll så ska nog allt ordna sig..

Puss & adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0