Beautiful day

Vilken awesome dag. Förslog igår att vi skulle ha familjeutflykt. Har tjatat hela sommaren om att jag vill åka till Mölle. Så jag fick iväg hela familjen (förutom Fredrik och Doris) först till Ängelholm för att jag var tvungen att köpa ett halsband som jag tom drömt om och insåg att jag omöjligen skulle kunna leva utan. Nu är det mitt och jag är megalycklig. Ska ha det jämt. Typ.

Strosade sedan omkring på Åhlens och kollade som vanligt på väskorna och speciellt en väska som jag så vill ha men som är på tok för dyr för mig. Vips var den på rea och från att ha kostat nästintill 1000 kr så var den min för 447 kr. Taget! Den vill jag också ha jämt. Totally in love.

 
Äkta skinn, må säga att jag är mkt förtjust.
 
Köpte ett marabou med marsipan som jag varit supersugen på. Kom hem och nya Elle låg i lådan samt ett brev. ♥ Blev så glad att jag rev upp brevet i all hast och ut flög en kondom som hamnade på golvet blev lite fnissig och rosig om kinderna och mamma sa förvånat "Oj den där skulle nog inte jag se.." Försökte slingra mig ur den lite snyggt men ja gick la sådär... Men tack fina lilla du. 

Sry, Doris har stigit pa tangentbordet just, darav blir det litet uteblivande prickar i foljande rader. Fan vad jag hatar datorer. Har avslutat dagen pa Hazienda med Nicco, Anja och Jean en stund ocksa. Mysigt. Nu blir det sangen och imorgon Bastad for lite fix och sedan contanfika med ninis.

Nattinatti.


Kommentarer
Postat av: Marre

Hahahahaha! Sorry :P

Åh! Du kan verkligen konsten att berätta du! <3

Vad sa du för ursäkter då till mor din?

2010-08-11 @ 23:15:53
Postat av: Frida

Haha :) Nae det var mest "Nämen oj jaha hoppsan alltså hon menade nog inte så.. eller.. hon är ju lite lustig hehe.. Näe om man skulle gå och kissa?!" typ.. Ska gömma den i ett säkert förvar tills vidare. ;)

2010-08-12 @ 18:43:29
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0