Verkligheten.. på riktigt.

Det är perfekt väder för att svira om till de slappaste kläderna i den slappaste fotöljen och kolla på träningsmatchen mellan Sverige-Skottland och njuta av Kim Källströms skönhet och fotboll. Lycka.

 
 

Tänkte bara passa på att slänga upp några bilder ur Doris vardag också. Hon är nog det sötaste som finns kommer att längta ihjäl mig efter henne i Växjö. Som jag igår kom på att jag ska flytta till. Flytta!! Nu börjar jag bli nervös pirrig i magen och listar allt som kan gå fel i mitt huvud...

-Tänk så har jag gjort fel och inte alls tackat ja. Så att jag inte får börja.
-Tänk så trivs jag inte med min utbildning.
-Tänk så trivs jag inte i min lägenhet.
-Tänk så får jag inga kompisar
-Tänk så får jag kompisar..Fast inga som jag tycker om. egentligen.
-Tänk så har jag missat något annat hyperdyper livsviktigt...


ooooo vad det kniper i magen.

Live to love. Love to live.
Solong, adjö, farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0