Blommig falukorv till lunch?

Trött som jag är sitter jag och glor på min nybäddade säng med nytvättade lakan. Tänkte nog inte till så noga... Ett lila kuddfodral, ett blått och ett med lite rött i.. Hmm aja får försöka att inte tänka på den lilla missmatchen och hoppas på att få ro och somna ändå.

Äntligen onsdag imorgon. Har saknat Sivans så ska dit kramas med golvet. Men först för att förtjäna att gå dit ska jag ha föreläsning mellan 9 och 4, mm får se hur det går.

Näe nu går jag till kojs. Mysigt att somna in i falukorvsdoft tkr jag. Vädrar men får se hur mkt det hjälper. Fläkten till spisen i den här lägenheten är ju sisådär haj.

Som jag gör typ varje år lägger jag återigen upp en bild på en ren från Liseberg.
Oh jag vill ju gå på julmarknad där igen. Nähe hanns inte med iår det inte.
Den är så fin iaf. Lilla renis. ♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0