Decembers dag fyra

Ljuvligt med lördag igen. Började dagen med lite brunch på Sivans och sedan en tripp till stan, köpt ett par svarta brallor för hundra spänn väldigt behövligt och studentvänligt pris. Ikväll blir det utgång, en två tre fanta och rosè. Nej jag behöver inte sommar för att dricka rosè inte. Brunch på Sivans var guld för övrigt. Mkt att äta, fantastiskt gott & sällskapligt och billigt dessutom. Lätt att rekomendera!!



Köpte en liten julklapp till mig själv idag på stan. Love it!!

Tittade på H&Ms nyheter igår och hur söt är inte den här tröjan på en skala?

Skulle äta middag i lite lugn och ro igår. På något yttert skickligt sätt har jag sedan lyckats slänga en gurka i vattenglaset och idag skulle jag så tjusigt så fixa lite lunch och välter ut hela vattenglaset över diskbänk och spis.. Tycks aldrig lyckas ngt sansat jag. Kaos jämt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0