Decembers nionde dag

Fastnat i en snödriva? Nejdå jag är kvar. Har varit en fartfylld vecka. Planerat redovisning till idag i konsten men som vanligt hann vi inte med det vi skulle så får ta det nästa vecka. Hur kulturellt är det inte att analysera och tolka en tavla när man tänker efter.. Har fått poängen från musikkurserna så det är nu ett komplett avslutat kapitel!

Igår efter att ha skickat in ännu en konstuppgift blev det paradise i vanlig ordning och sedan TP. Min digitala high tech variant. Ikväll är det julmys på Thufvan med lite trubadur, fika, quiz och allt var det nu skulle vara.

Lite lånat bevismaterial för föregående helgens bravader. (Tack Emilia & Jossan & Elin:)




Ja ni ser ju själva. :)

"Ja man önskar ju att man hade så mycket tid för sina barn"
Man kan ju undra vad Frida fick det ifrån.. Tid har du väl och barn har du ju inte ens några..

-Men var är du då?
-Du vet där uppe och så till höger och sen längst bort..
-(..) Jajaja förbi alla böckerna där.

Kan ses som ett under att vi fann varandra med den beskrivningen på bibliotekets boktäta ytor.

Imorgon ska vi på studiebesök med Margareta Smålands museum och Växjö konsthall om jag inte minns helt tokigt. Sedan bär det av till Jossans hemtrakter i Nässjö där hela helgen kommer att spenderas. Får ju nästan lite kultur i överflöd alltså.

Puss påre.

Kommentarer
Postat av: Frida Antonsson

Ja herregud, jag är som Emil. Det blir för mycket tankar som måste komma ut... Samtidigt som jag tänker på annat... Redo för Nässjö? weey!!

2010-12-10 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0