Det verkar som att hon överlevt sen sista gången jag såg henne

Tydligen har tiden på min spotify gått ut. Jädra jox. Fast nej klagar inte så mycket lyssnar på vad jag vanligtvis lyssnar på som allra mest på spottan också, Håkan Hellström. Har nu alltså hört hela albumet två steg från paradise ca fyra eller fem ggr allt som allt idag. Har sagt det förr och säger det återigen, jag vet vilken dy hon varit i. Fantastisk låt. Du är fin du Håkan.
"Jag hoppas att du tar hand om henne väl"

Kan ni ju sitta och klura på vad det föreställer... ;)

Vilken är rådjurets favorit kvist?
-Bamb(i)uskott


Förlåt jag kan inte låta bli.. Har för övrigt haft en mysig kväll. Känner mig extra bloggig. Men lär inte hinna blogga ngt i helgen så det är lite i förberedande syfte. Kan även meddela att planerad hemfärd är den 19e för de som håller sig i den skånska trakten och som har intresse av det. Nu- sängen med lite sällskap av Martina Haag tror jag.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0