Första december!!



Snöar titt som tätt utanför mitt fönster!

Tisdagsmorgonspromenix, snöiga och fina Växjö.

Hogwarts?


Och så var lucka nummer 1 öppnad! Har även kikat på årets julkalender,
känner verkligen att jag är i mitt julesse iår.

Övriga händelser idag är att jag har haft föreläsning, sedan suttit hemma och läst om konstskåp, det låter kanske inte så lockande med ett skåp fyllt med konst. Men jag är imponerad jag. Har även passat på att handla och se till att fylla kylen igen. Ikväll blir det Sivans. Chillkväll & umgås. Är tanken.

Vad skulle hända om både jag och Frida fastnade i en liten gränd?
Det skulle bli fridfullt...

Näe nu är det slut på att glida omkring bäst att man börjar skriva för glatta livet så att man inte halkar efter..

Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0