I Smålands djupa skogar

Har haft en oerhört fin helg i Nässjö. Så har man sett lite mer av Småland. All skog som nu är helt snötäckt och så otroligt vackert. Helt nytt för mig som vanligtvis bor vid kusten. Vi har ju inte direkt skog. Även om man säger där uppe i skogen inte riktigt att jämföra det är snarare tjugo träd, lite kvistar och några små löv.

Aja mycket har vi hunnit med, blivit fotograferade, varit ute, ätit hos farmor, hälsat på hos både mamma och pappa och sedan avslutat med jubord. Var tillbaka igår em, då hade vi spelkväll. Dock var jag alldeles för trött så jag satt bara och tittade på. Lattjo som man är.


Här är bilden som Micke tog i Nässjö. Aj löv it. Tre pers som gör hela festen.

Känner mig lite smygförskyld så gör mitt bästa för lite kurering. Har varit på en promenix och fått frisk luft och handlat ingridienser för kureringen. Halstabletter,blue active super strong, ni hör ju själva räcker ju att man luktar på den så kommer man att vara friskast i stan. Te. Ska jag försöka dricka. Hittills går det inge vidare. Också pepparkakor givetvis. Så blir jag snäll på köpet. Katchiiing.

Nu gick det förbi en rad sjungandes polishögskolestudenter, fulla? Halvtre en måndag...

Aja nu är det sista veckan innan jag åker till Torekov. Mycket som händer. Ska bli mysigt att komma hem också har inte varit hemma sedan 24:e oktober.. Så lite hemlängtan har jag nog allt.

Xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0