Kom kom atombomb

Tänkte just skriva om sömnbrist, smygförskyldningar och annat jox men med det pyttelilla vett och den lilla självinsikt jag ändå har tänker jag att det intresserar säkerligen inte alltför många. Dagen har varit lugn och förhoppningsvis ska jag snart ha lite mer energi.





Vad tiden rusar fram. Om 5 dagar är jag tillbaka i Torekov, om 13 dagar sitter jag på ett plan påväg till Wien. Om tio minuter är min tvätt klar om 40 minuter börjar mitt möte innan mitt andra möte om börjar om en timme och 40 minuter. Oj jag blir ju nästan stressad tom..

Musik en dag som idag (Lugnt & Ickejuligt)
Coldplay- 42
Coldplay-  death and all his friends
Patrick Park- Something pretty
Paulo Nutini- Candy
Håkan Hellström- Atombomb ( JA Håkan måste ALLTID vara med på ett litet hörn)

Puss & adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0