sunday bloody sunday

Så var det söndag igen. Veckans absolut överflödigaste dag. Kommer aldrig mycket bra ur en söndag..Hade en bra kväll igår. Lite för bra. Fin förfest och förfestspel och sedan champange i kön, fint ska det va. Sedan köpte jag och Ida pommes i kebabvagnen. Gång nummer två med nattmat från kebaben. Sa igår att det var mina bäst spenderade tjugo kronor. Nog för att man alltid kryddar på fyllan men det var ju inte helt fel faktiskt..

Sedan satt vi här och facebooksnokade i nästan två timmar och jag fick hicka.. igen! Idag har det varit frukostmöte, biblioteksbesök och en liten middagslur på soffan. Ikväll blir det Sunes jul, tror att det kan mildra min obligatoriska söndagsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0