Man kan aldrig få för mycket tofsar

Igår var först jag och Malin kussi ute på en liten sväng innan vi sedan gick på julbak & glöggmys hemma hos Marie. Upptäckte att jag är väldigt dålig på att baka pepparkakor och kammade hem en spelande slips i julklappsspelet. Det var en mysig kväll och bilder kommer.

Idag har jag gjort lite bankärenden (typ.. tog chansen att låta lite viktig.) Sedan åkte jag och Nina ut på lite äventyr blev fika på favvis fiket och de sista julklapparna fixades. Nästan.. Sista touchen kvar som jag får ta itu med imorgon. Dagarna kvar till Wienresan är inte många, hoppas nu bara att flyget inte ställs in. Vore typiskt min vanliga tur!

Lite övriga bilder tills vidare.


Bilder från Sivans i onsdags innan alla andra hade kommit och vi kunde
rocka järnet själva på dansgolvet! ♥


Utsikt från min farbrors hus, farbror Olle var dock inte hemma när jag och
pappa skulle göra ett besök i måndags.


Doris betraktar helst snön från insidan. Snart ska vi ta in granen ett litet
orosmoment. Får se hur länge den får stå i välbehåll innan fröken river hela
altet.


För övrigt har jag införskaffat min första tassel. Eller tofs som vi säger i Sverige. Mkt nöjd ska visa tids nog vart den ska befinna sig.
Puss&Adjö

Kommentarer
Postat av: josefine

åhh, känns som det var evigheter sedan!!

saknar dig redan gullet <3

2010-12-22 @ 18:21:20
Postat av: Sarah

Hihihi Harry o Doris är nog kusiner ändå ahhah han sitter oxå gärna och spanar i fönsterna:)Jag har oxå en tassel som jag fått av My alla tjejjer måste ha en sådan!!!

2010-12-22 @ 20:37:58
URL: http://sarahstark.blogg.se/
Postat av: Frida

J, Jag vet det känns som att det var hur längesen som helst. Men för exakt en vecka sedan var det. Saknar dig också finis! <3



S, Haha asså de måste ju vara släkt på ngt vänster iaf ;) Ja det förvånar inte mig att du också äger en sådan! :)Ses till jul! :D

2010-12-22 @ 21:02:09
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0