Rudolf med röda mulen


 
Låg ett stycket Elle i min brevlåda idag. Kommer nog aldrig att kunna avsluta
min premunation nu, den ger mig otroligt mycket inspiration och gör mig glad.
Så det fick bli mitt sällskap när jag sjönk ner snörvlandes omgiven av mitt täcke
i soffan med ljus och fika.

 
Hittade lite bilder från förra lördagen som jag helt glömt att lägga in.
Ingen av ngn vidare kvalle, det spårade ju en aning. Men vi spelade förfestspelet iaf.
 
Frida demonstrerar hur mycket snö vi har fått här i Växjö.

 
De två sista bilderna är från helgen i Nässjö. Sötaste lilla tissen Flisan.
Som är tillhörande Jossans mamma.

Ikväll så blir det Sivans som sagt, ska strax hitta lite ork att välja kläder och allt tillhörande för att kunna se någerlunda Sivansrespektabel ut. Är inte lätt i vintertider dock inte nog med att man ungefär lika blek i facet som snön är vit, räcker att jag går ut utanför dörren en sekund och sen rinner näsan och man blir röd som lille rudolf. Aja tur att det är mörkt därinne. Ska försöka att dricka mig snygg.

"Om du ändå hör med röven kan du väl lika gärna ställa dig upp!"
Haha du är rolig du Memlan.

Pouuuss haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0