Hajåhåvadigå

Hade en underbart bra kväll igår. Mindre pigg idag. Har varit ganska så fnissigt dock och hela dagen har passerat utan att så mycket vettigt har blivit gjort, suttit nästan tre timmar på bibblan i ett grupprum i en temperatur inte långt ifrån en bastus. Sedan blev det lite taccos & paradisefinal med jossan, frida och memlan (förlåt att jag skrev era namn med små bokstäver var för lat för att trycka på caps.) Hade ju ett mysigt frukostmöte imorse också med fler medverkande än vanligt och alla var ungefär lika pigga och glada.

Skrattade nästan konstant igår, Babak (mr bombastik, fantastic) sanslöst rolig kille. Allt köttande med Elin, "Kött precis det jag vill ha ju!" och allt allt annat. Felsjungningen av gubben i lådan "Jag tog en smula av dig och fick en kula tillbaks."


Kör på den gamla bilden som Malin tagit.

Näe hujeda mig. Ska ha redovisning imorgon.. Får gå som det går. Mycket som händer nu. Busy helg lär det bli. Bartömning x2 t.ex. Så börjar jag få lite julångest. Antal köpta julklappar=0. Helst ska man ju hinna med storstädning, packning, tvättning mm innan hemresan på söndag.

Nu är näsan täppt och jag är trött som en tok så ses la om jag lyckas överleva denna helg.
Sov så sött.
Justeja. Funderar på ett nytt "tema" för bloggen.. "David utan dig är jag underbar." Nog bäst hittills men förslag är välkomna.


Skojade bara Davido.. Du vet att jag gillar dig ;) & du kommer nog att sakna Fridap en liten aning när jullovet vankas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0