Dan före dan

Yes idag är det dan före doppare dan. Mysigt. Vad långsamt dagen har gått känner mig som fem igen går bara och väntar. Kanske lika bra att lägga sig snart och sedan få lite jul.


Mitt stökiga flickrum. Doris skulle tvunget vara med när jag slog in mina julklappar..

Köpte en skjorta till min brossa.Var tvungen för jag tyckte att den var så fin.
Det är ju dock en väldigt stor risk att köpa kläder till honom för visso.

Del 2 av mamma och pappas julklapp, den andra är i uterummet på kylning..



Min nya klänning.

Fick en tidig julklapp idag. Eller två t.om. De fina necessärerna.
Köpte grejer på indiska och fick chic på köpet. Wonder why, men klagar inte.
Märkte det inte ens förän idag när jag packade upp grejerna.

Nattinatti.
Tsss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0