Jul jul strålande jul

Min julafton var väldigt mysig och lugn. Starks kom över senare på kvällen och det blev julklappsspel, mamma blev ägare av en Maria montazami tofs :) Fick fina julklappar på köpet av fina familjen. ♥



Doris sitter i fönstret och håller koll.

"Våran gran är grannast i stan med karameller och marsipan"

Fredrik och Doris blev en aning trötta efter julmaten.

Fiiiiin julklapp från storebror Richard. Den stod högt på listan vill jag lova.

Fint halsband som jag fick av mamma.

Av andra storebrodern fick jag en liten ipod, så nu kan jag inte skylla på
att jag inte har någon musik för att inte kunna gå ut och springa. Låg dessutom
i gulligaste lilla lådan.

Har varit i promenix i vinterlandet och sedan frossat, vilket faktiskt hör julen till. Jag har inte dåligt samvete (som vanligt) Ikväll blir det firande av juldagen i torekov enligt tradition.

Jorden snurrade min vän
rymden var vår himmelsäng
Vi blev barn på nytt igen
i ett konfettiregn
Och vi skålade igen
när vi funnit vägen hem
Vi brann upp men levde kvar
i ett konfettiregn


Håkan Hellström & eldkvarn-konfettiregn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0