Ibland är en lögn det finaste man har

Jag vet inte vad jag ska ta mig till när teatern är över. Ska livet vara helt okulturellt och regelrätt då? Eller har någon möjligen något kulturellt litet uppdrag på lur? JAG KAN VA MED! Så du vet.. Det som icke finns nu kanske kommer sen och det som var då, kommer det igen? För visst är det drömmen som håller en vid liv?

Doris väckte mig från min dröm inatt, jag blev intervjuad av Robin Paulsson och det gick som på räls.. Sen försökte jag drömma samma sak med vilje då det mer blir som ett önsketänkande egentligen och inte riktigt lika spännande men fortfarande inte ett dugg motbjudande.

 
Kanske ska försöka att ladda in nya bilder snart från kameran.. Får bli en gammal goding tills vidare.

Har fixat med mitt fotoalbum idag men har lyckats glömma bort vad en människa heter.. Måste försöka leta upp det, tänkte göra en vild gissning först men med tanke på att det med största sannolikhet skulle bli fel så var det kanske inte så smart ändå..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0