dagens snilleblixt..

Om man ska hälsa på sitt fadderbarn som just varit med om en jordbävning och saknar pengar, kläder, mat, ja man kanske ska ha med sig en present.. Vad kan vara lämpligt? Jaaa, snilleblixt! En parfym!!! Läs själva, jag skäms..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6641311.ab
 

Det är fortfarande helt kaosigt och massvis med snö. Hoppas innerligt att det är bättre till imorgon så att jag kan komma iväg till Malmö och träffa min lilla Märy.

Idag gör jag absolut ingenting, kollat på Da vinci koden och är mest allmänt lat och tråkig... Tiden går så långsamt när man är hungrig. Den går ännu långsammare när man inte har ngn mat hemma och väntar på att ens föräldrar ska komma hem efter att de varit och storhandlat...

Puss & adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0