Fridas dag

JAG BLIR TOKIG. Måste det snöa typ jämt? Det här är icke skånelikt för fem öre.

Iaf. Idag är det min namnsdag!! yeaaay. Firade med att gå på väla med nina, vi var mer ekonomiska än vanligt.Är så imponerad och stolt över oss. Hör på detta vi var på H&M utan att köpa en enda grej! Kan inte minnas sist det hände om jag ska vara helt ärlig. Köpte en väska på gina som jag dregglat efter, som present till mig själv...

Aja nu kanske man inte ser jättebra men klickar man därpå kan man checka in på hemsidan.

Nu måste jag medge att jag gjort stopp i toan till pappa, ja det är ju lite pinsamt... Men kan väl inte jag hjälpa!! Puss & hej!
Ahhh juste!! GRATTIS TILL ALLA ANDRA FRIDOR!!
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0